חדשות : סדרת Redmi Note 13 הושקה בישראל

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, מכריזה הבוקר (ב') על השקה של מספר מוצרי Redmi חדשים ביניהם סדרת Redmi Note 13 שתכלול ארבעה מכשירים: Redmi Note Pro PLUS 5G , Redmi Note 13 PRO,

Redmi Note 13 pro 5G וכן את גרסת הבסיס Redmi Note 13. בנוסף לסמארטפונים, המילטון תשיק עוד שני מוצרי אקו בגרסאות החדשות Redmi watch 4 ו- Redmi Buds 5 גם בגרסה הרגילה וגם בגרסת PRO.

מקבוצת המילטון נמסר: "נרגשים מאד לקראת ההשקה הנוכחית בה חידשנו את מגוון המוצרים של המותג Redmi בדגש על מוצרי סלולר ומוצרי טכנולוגיה נוספים. אנו נמשיך לספק לקהל לקוחותינו חווית קנייה מגוונת במחירים אטרקטיביים ומשתלמים".

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Xiaomi-Redmi-13
Xiaomi-Redmi-13 מקור : אתר Xiaomi

מכשיר הדגל, דגם ה-PRO+ בסדרה, כמו יתר הדגמים מציג שיפור משמעותי לעומת הסדרה הקודמת במגוון תכונות, בהם מעבד עוצמתי MediaTek Dimensity 7200-Ultra בעל 8 ליבות בתדר גבוה של עד 2.8GHz  בטכנולוגיית ייצור 4nm לעומת מעבד MediaTek Dimensity 1080  בסדרה הקודמתPRO+  Redmi note 12.   בחלקו הקדמי של המכשיר ניתן למצוא מסך גדול AMOLED curved 1.5K CrystalRes בגודל 6.67 אינץ’, פריסה של 1220×2712 פיקסלים וקצב ריענון גבוה של עד 120 הרץ. המסך מציע בהירות מרבית של 1800nits, בנוסף לתמיכה ב-Dolby Vision .

מערך צילום משולש עם מצלמה ראשית 200MP הכוללת מייצב תמונה OIS ובשונה מהגרסה הקודמת, קיים זום אופטי מובנה בעדשה X/4X2. מגוון עשיר של טכנולוגיות צילום שמאפשרת בין היתר צילום לילה, צילום דיוקן וצילום בטכניקת HDR, ליצירת תמונות יצירתיות ומקצועיות. למכשיר רזולוציית מסך גבוהה עם ציפוי זכוכית Corning Gorilla Victus . מגיע עם סוללת ליתיום-פולימר מובנית  5000mAh גדולה במיוחד התומכת בטעינה טורבו מהירה עד W120.

המכשיר מגיע עם זיכרון אחסון מרשים של GB512 מסוג UFS2.2 וזיכרון מעבד RAM 12GB, נתונים שמציגים שיפור לעומת GB8+256 בסדרה הקודמת. המכשיר מאפשר תמיכה מלאה במולטימדיה עם מגבר שמע עוצמתי ומאובזר בזוג רמקולים סטריאופוניים לאיכות שמע גבוהה ומדויקת. הסדרה תומכת במערכת ההפעלה Android 13 MIUI 14 .

בנוסף, גם בדגם הפרו פלוס וגם בדגם הפרו G5 קיימת תמיכה ב-  eSIM. בסדרה החדשה כולה, המכשירים מציעים עמידות למים ואבק, דגם הפרו פלוס מציג עמידות בתקן הגבוה ביותר 68IP (*אין אחריות על נזקי מים*).

דגם Redmi Note Pro PLUS 5G יעלה 2099 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הדגם השני בסדרה Redmi Note 13 PRO 5G וגם הוא מציג שיפור משמעותי לעומת הדור הקודם, מאובזר במעבד Snapdragon 7s Gen 2  בעל שמונה ליבות בטכנולוגיית ייצור nm4 לעומת מעבד MediaTek Dimensity 1080 בגרסה הקודמת Redmi Note 12 PRO 5G.  200(OIS)+8+2MP עם זום אופטי מובנה בעדשה X / 4X2 שמציג קפיצת מדרגה  מהגרסה המקבילה Redmi note 12 pro 5G שהושקה עם מצלמה (OIS)+8+2MP50 . הדגם החדש תומך eSIM ו- NFC ובעל זיכרון אחסון מרשים של 512GB  לעומת הגרסה הקודמת שהציעה זיכרון אחסון נמוך יותר (GB256). המכשיר כמו בסדרה כולה, מציע עמידות למים ואבק IP54 (*אין אחריות על נזקי מים*).

מחיר: 1,849 שקלים

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Xiaomi-Redmi-Note-13_Pro-5G
Xiaomi-Redmi-Note-13_Pro-5G מקור : אתר Xiaomi

הדגם השלישי בסדרה Redmi Note 13 PRO מגיע עם מעבד MediaTek Helio G99-Ultra בעל שמונה ליבות בתדר גבוה 2.2GHz לעומת מעבד מסוג Snapdragon 732G בסדרת Redmi Note 12 PRO הקודמת. גם במצלמה ישנו שיפור משמעותי  בדגם החדש, מערך צילום משולש עם מצלמה ראשית 200MP הכוללת מייצב תמונה OIS וזום אופטי מובנה בעדשה 4X / X2   דגם הפרו מגיע עם שתי גרסאות של זיכרון אחסון 256GB + 8GB וגם בגרסת GB512  + GB12 ובעל סוללה גדולה במיוחד mAh5000 התומכת בטעינה חוטית עד W67 ומתאם משולב בערכה. המכשיר תומך בטכנולוגיית NFC ומציע עמידות למים ואבק IP54 (*אין אחריות על נזקי מים*).

הדגם בגרסת 8GB+256GB במחיר של 1349 ש"ח

הדגם בגרסת 12GB+512GB במחיר של 1549 ש"ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

הדגם הרביעי בסדרה הינו דגם הבסיס Redmi Note 13 שמגיע עם מעבד עוצמתי  Snapdragon 685 2.8GHz בעל שמונה ליבות בתדר GHz2.8 עם מסך גדול 6.67 אינץ' מסוג  AMOLED FHD+ וקצב ריענון של עד 120 הרץ. המכשיר מגיע עם  מערך צילום משולש עם מצלמה ראשית MP108 לעומת הגרסה הקודמת המקבילה בסדרת ה- Redmi Note 12 שהגיעה עם מצלמה ראשית 50MP. מבחינת זיכרון אחסון המכשיר מגיע בגרסת 256GB  בניגוד ל GB128  בגרסה הקודמת  וזיכרון מעבד8GB . המכשיר מגיע עם סוללת ליתיום-פולימר מובנית  5000mAh גדולה במיוחד התומכת בטעינה טורבו מהירה עד W33  עם מתאם משולב בערכה. גם בדגם הבסיס קיימת עמידות למים ואבק IP54 (*אין אחריות על נזקי מים*).

למכשיר תמיכה ב-Bluetoot 5.1 וב-NFC.

מחיר: 999 שקלים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Xiaomi-Redmi-Note-13-Pro
Xiaomi-Redmi-Note-13-Pro מקור : אתר Xiaomi

מבחינת קטגוריית מוצרי האקו, קבוצת המילטון משיקה הבוקר גם את אוזניות Redmi Buds 5 PRO  בסדרה בעלות מנגנון ביטול רעשים היברידי ואקטיבי המבוסס על מעבד ANC עוצמתי, המאפשר יכולת סינון רעשים של עד52dB   בתחום תדר של עד kHz4000, באמצעות שלושה מיקרופונים בכל אוזניה  ואלגוריתם בינה מלאכותית AI  שמסוגל להפחית רעשים בעת שיחה ולהבדיל בין קול אדם לבין רעשי סביבה תוך תמיכה משופרת בסינון רעשי רוח עד 9m/s . לחוויית שמע אופטימלית ואיכותית, האוזניות תומכות ב- Hi-Res Audio Wireless והן מצוידות בדרייבר כפול 11+10 מ"מ דינאמי שכוילו במעבדות הסאונד המתקדמות של שיאומי. 

קיים שיפור גם מבחינת חיי הסוללה וזמן שימוש משופר של עד 38 שעות יחד עם מארז הטעינה. האוזניות מחזיקות עד כ-10 שעות שימוש,  האוזניות תומכות בטעינה מהירה  כחמש דקות של טעינה מאפשרות כשעתיים זמן האזנה. בנוסף, קיימת אפשרות צימוד לזוג התקנים בו-זמנית – טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים והתקנים חכמים אחרים.

בעזרת אפליקציית Xiaomi Earbuds ניתן לנהל את האוזניות ולבחור סגנון האזנה מועדף כמו הדגשה של באסים, מעבר בין מצבי האזנה של סינון הרעשים וניתנת האפשרות לביצוע עדכון תוכנה. היא זמינה בחנות האפליקציות של גוגל בלבד (לא ב-IOS). המוצר מתחבר גם למכשירי אייפון. האוזניות מציעות עמידות למים ואבק IP54 (*אין אחריות על נזקי מים*).

מחיר האוזניות דגם הפרו: 469 שקלים

מחיר האוזניות דגם רגיל: 269 שקלים

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

בנוסף, מושק שעון ספורט חכם של שיאומי בדגם חדש  Redmi Watch 4 שמגיע עם שיפור משמעותי בגודל המסך 1.97 אינץ' לעומת 1.75 אינץ' בדגם הקודם. כפתור ההפעלה של השעון מאפשר גלילה וניווט קל ונח בתפריטי השעון. מגיע עם בהירות מסך מקסימלית של 600nits עם זכוכית הכוללת ציפוי למניעת טביעות אצבע. השעון כולל תמיכה בעברית מלאה ובשיחות Bluetooth ושיחות טלפון דרך השעון ובנוסף תומך במערכת הפעלה Xiaomi HyperOS S. השעון החכם מעולה לא רק לשימוש יום-יומי ולספורט, אלא גם יכול לשמש לכלי עזר לאוכלוסייה הבוגרת מהסיבה שהוא יכול לבצע שיחות בשעת חירום ומצוקה – לחיצה 3 פעמים על כפתור ההפעלה, מבצע חיוג חירום לאיש קשר שמוגדר ביישומון Mi Fitness, עם חיי סוללה של עד כ-20 יום בשימוש בסיסי ועד כ-10 ימים בשימוש אינטנסיבי.

השעון בעל GPS  מובנה ומרכז מידע ויכולות ניטור ומעקב אחר מדדים רבים כמו דופק אופטי (PPG), תאוצה ומודד נתוני SpO2 (חמצן בדם) ובשונה מהדגם הקודם, קיימת אפשרות להגדרת ניטור קבוע של מדדים. עם עמידות למים – 5 אטמוספירות עד 50 מטרים. שעון הספורט תומך בלמעלה מ- 150 תכניות ספורט – ריצה בחוץ, רכיבה על אופניים, טיולים, שחייה בבריכה.

השעון מגיע עם רצועת TPU ברוחב 20 מ"מ הניתנות להחלפה מהירה.

מחיר השעון: 549 שקלים

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Xiaomi-Redmi-Watch_4
Xiaomi-Redmi-Watch_4 מקור : יח"צ Xiaomi

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.