חדשות CES 2022 : לנובו חושפת את המחשבים לשוק העסקי הקטן והבינוני, ביניהם – נייד עם מסך כפול

לנובו, חשפה בתערוכת הטכנולוגיה CES 2022, ניידי ThinkBook חדשים ואביזרים משלימים המיוצרים מחומרים ברי קיימא, עם עיצובים מתוחכמים ותכונות חדשניות שנועדו לספק מענה לצרכי הדור הבא של משתמשי ה-SMB.  לצידם נחשף מותג מחשבים שולחניים, ThinkCentre neo, מותג חדש לחלוטין, המציע לעסקים צומחים מבחר רחב יותר של פתרונות מחשוב ניתנים להתאמה המציעים ביצועים גבוהים לעידן העבודה ההיברידי.

בגזרת ניידי ThinkBook החדשים, חשפה לנובו את ThinkBook Plus Gen 3 החדש והייחודי – המחשב הראשון המשלב מסך ראשי בגודל 17.3 אינץ' רחב במיוחד ביחס היבט של 21:10, עם מסך משני ייחודי בגודל 8 אינץ' שמציע משמעות חדשה לעבודה בריבוי משימות.

לצידו, נחשף היום ה-ThinkBook 13x Gen 2 החדש המותאם לשימוש ב-ThinkBook Wireless Multi-Device Charging Mat, משטח המאפשר טעינה אלחוטית באמצעות טכנולוגיית Power by Contact ומספק טעינה של התקנים ניידים תואמי תקן Qi3.

עוד בליין החדש – ThinkBook 14 Gen 4+ i ו-ThinkBook 16 Gen 4+ i המגיעים בעיצובים דקים יותר, עם מסכים ביחס היבט של 16:10, משטחי שליטה גדולים יותר ומצופים זכוכית, חיישנים חכמים ותכונות חכמות. שני הדגמים החדשים מבוססים מעבדי Core מהדור ה-12 של אינטל, עם מערכת ההפעלה Windows 11. כדי להשלים את הפורטפוליו, הוסיפה לנובו אביזרים חדשים כולל תיק גב ועכברים שימושיים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

מסך כפול לפרודוקטיביות

הרחבת שטח העבודה שמציע מסך לצורך שיפור היעילות, דורשת במקרים רבים חיבור מסך שני שאינו נייד בדרך כלל. ThinkBook Plus Gen 3 משנה את התפיסה הזאת: זהו הנייד הראשון בתעשייה עם מסך ראשי בגודל 17.3 אינץ' ולצידו מסך LCD צבעוני מלא ומובנה בגודל 8 אינץ'. ריבוי משימות הוא הנורמה החדשה, אך לעתים קרובות עבודה בצורה כזו דורשת מספר מכשירים ומרחב עבודה גדול יותר. כעת עם ThinkBook Plus Gen 3, סביבת העבודה הזו הופכת לניידת יותר. התצוגה הראשית הרחבה במיוחד, ביחס היבט של 21:10, היא כשלעצמה גדולה יותר, והוספת צג שני תומך מגע, עם עט אלקטרוני משולב, מוסיפה אפשרות לתרחישים חדשים:

  • הצגה של כלים ויישומים משניים בתצוגה השנייה כדי לשחרר את המסך הראשי ליצירה
  • שיחות ועידה בגודל מלא, עם הוספת חלון שיחה בתצוגה השנייה, או הפעלת יישום הפנקס לשרבוט הערות במהלך הפגישות המקוונות
  • שימוש כלוח ציור לעריכת תמונות, גם בעזרת העט האלקטרוני המשולב, יחד עם ColorKing Plus, מאפשר התאמת צבעים מהירה ומדויקת יותר
  • אפשרות ל"גלישה" של עמודים מהתצוגה הראשית לתצוגה השנייה בעת עריכת מסמכים
  • יישום Magic Launcher מאפשר הצבה של סמלי יישומים הנמצאים בשימוש תכוף על הצג השני לצורך גישה מהירה
  • פונקציית המחשבון הופכת את הניווט בגיליונות אלקטרוניים או ביישומים פיננסיים לנוח יותר. ניתן להגדיר הפעלה קבוצתית כך שהמחשבון יורץ אוטומטית בעת ​​הפעלת גיליון אלקטרוני, לדוגמה
  • שיקוף טלפון חכם אל הצג השני משפר את העבודה בריבוי משימות ובסינרגיה בין המכשירים

במונחים של טכנולוגיה ועיצוב, ThinkBook Plus Gen 3 הוא נייד עתיר ביצועים. הוא מופעל בידי מעבדי סדרת Core-H מהדור ה-12 אינטל, מגיע עם 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג  LPDDR5 ועם 2 טרה-בייט אחסון SSD.

ThinkBook Plus Gen 3 כולל:

  • מסך ראשי בגודל 17.3 אינץ', יחס היבט רחב במיוחד של 21:10 עם רזולוציית 3072×1440 פיקסלים בקצב ריענון של 120 הרץ, בהירות של עד 400 ניט ויחס מסך/גוף (STB) של 90%, תמיכה ב-Dolby Vision וחשיפה נמוכה לאור כחול עם הסמכת TÜV Rheinland EyeSafe
  • תצוגת LCD נוספת בגודל 8 אינץ' תומכת מגע ברזולוציית 800×1280 פיקסלים
  • עט דיגיטלי משולב עם ColorKing Plus וספריות Pantone דיגיטליות
  • כפתור הפעלה חכם עם קורא טביעות אצבע משולב
  • מצלמת אינפרא אדום ברזולוציית FHD עם תריס פרטיות פיזי
  • מערכת רמקולים תומכת Dolby Atmos שפיתחה הארמון/קרדון
  • Wi-Fi 6E לקישוריות מהירה ויציבה
  • מקלדת עם תאורה אחורית ומשטח שליטה מצופה זכוכית

ThinkCentre Neo: השראה לדור חדש

במונחים של המשכיות עסקית, עסקי ה-SMB נפגעו באורח הקשה ביותר מהמגיפה. רבים מהם ממשיכים להתמודד עם אתגר ההסתגלות המהירה להמרה הדיגיטלית ולאימוץ מודלים היברידיים. אנו מאמינים שמינוף טכנולוגיה חדשנית, שיפור שיתוף הפעולה והשגת יעילות גבוהה יותר, יאפשרו לחברות SMB להניע את ההתאוששות הגלובלית.

מחשבים שולחניים מתאימים לרוב לתפקידי עבודה מוגדרים או לשימושים כמו יישומי גרפיקה תובעניים או מערכי נתונים גדולים. שיקולי עלות יכולים להפוך מחשבים שולחניים להשקעה חכמה יותר עם רכישה ראשונית זמינה יותר ותחזוקה וניהול קלים יותר.

ThinkCentre neo מציע עיצוב מסוגנן, מינימליסטי ועכשווי. אפשרויות קישוריות וחוויית פגישות מקוונות חכמות מאפשרות שיתוף פעולה פורה, התאימות ל-ThinkShield משפרת את האבטחה, והמחויבות לקיימות מתחזקת עם השימוש הראשון אי פעם של לנובו בפלסטיק שנאסף מהים ​​באריזה ובעיצוב ידידותי לסביבה, תוך שימוש בתוכן ממוחזר משימוש צרכני וחומרי גלם נטולי צבע. לנובו מכריזה היום על שלושה דגמי Neo, כולם עם מעבדי Core של אינטל מהדור ה-12: ThinkCentre neo 70t, ThinkCentre 50s ו-ThinkCentre neo 30a 24.

  • ThinkCentre neo 70t הוא דגם בעיצוב טאואר שנועד לענות על הצרכים של יוצרי תוכן באיכות גבוהה, מפתחים וכל מי שעובד עם עומסי עבודה מורכבים. הוא כולל עד 128GB זיכרון DDR5, כרטיס תצוגה ייעודי עד GeForce RTX™ 3060 Ti של NVIDIA, המעניק לו את היתרון של פלטפורמת NVIDIA Studio, אחסון HDD בנפח עד 2 טרה-בייט או SSD בנפח עד 1 טרה-בייט לביצוע משימות מרובות. המעבר לעבודה בשיתוף קל מתמיד עם Smart Cable, כבל המחבר באופן מיידי שני התקני מחשוב תוך הפעלתם בו זמנית למסך אחד. באמצעות תכונת Smart Storage של neo 70t, קל לגבות אוטומטית נתונים בצורה מאובטחת ולגשת אליהם ממספר מכשירים.
  • ThinkCentre neo 50s הוא מחשב שולחני קטן שנועד לספק ביצועים וחיסכון במקום בנפח 7.4 ליטר. הוא קיבל הסמכת EPEAT Gold ליעילות אנרגטית ומערכת הקירור החכמה Cooling Engine 4.0 מבטיחה שהמחשב פועל בצריכת חשמל מיטבית. עם אישור TÜV לעבודה בעוצמת רעש נמוכה במיוחד ואריזות המיוצרות מפלסטיק שנמשה מהאוקיינוס, כמו גם חומרי גלם נטולי צביעה, הביצועים יהיו שקטים וידידותיים לסביבה.
  • ThinkCentre neo 30a 24 הוא מחשב מסוג 'הכל כלול' שיתופי עם מסך 23.8 אינץ' ברזולוציית FHD, ביחס היבט 16:9 וזוויות צפייה רחבות. הוא מצויד במערכת אודיו של Harman ומצלמת אינטרנט נשלפת. neo 30a 24, המתמקד ביעילות עבודה וחוויית שיחות ועידה חכמה, כולל תכונות כמו AI Meeting Manager המציע שימוש בתרגום בזמן אמת, המרת קול לטקסט, הצגת כתוביות, עורך הערות לפגישה ושילוב עם Alexa של אמזון כדי להציע חוויית שיתוף פעולה עתידית. Lenovo Smart Appearance משפר את תווי הפנים ומטשטש את הרקע כדי לאפשר ועידות וידאו ברמה מקצועית.

עיצובים חדשים, חוויות טובות יותר

מחשבי ה-ThinkBook עוצבו תמיד מתוך מחשבה על משתמש הקצה. הניידים החדשים אינם יוצאים מן הכלל והם מביאים תצוגות מלאות חיים עם קצב ריענון גבוה ויחס מסך לגוף גבוה, גוף דק ותכונות חכמות יותר.

ThinkBook 13x Gen 2, שתוכנן יחד עם אינטל, הוא נייד פרימיום מעוצב מאלומיניום דק מאוד (12.9 מ"מ) וקל (1.21 ק"ג). הוא עונה על הדרישות של Intel Evo באמצעות מפרטי החומרה של אינטל ועמידה ביעדים המרכזיים שהם היענות, התעוררות מיידית, חיי סוללה, טעינה מהירה ושיתוף פעולה חכם. הוא יציע את מעבדי ה-Core-U מהדור ה-12 של אינטל המעודכנים ביותר, ומיועד למקצוענים ניידים במיוחד.

ThinkBook 13x Gen 2 כולל מסך 13.3 אינץ' בהיר ביחס היבט של 16:10 ועם אישור EyeSafe עם אפשרות תמיכה במגע. הוא מציע יחס מסך/לגוף שגבוה יותר מ-91% ומקלדת מקצה לקצה. סוללה גדולה בנפח עבודה של 56 וואט/שעה וחיישני אור סביבתי מסייעים ליעילות צריכת החשמל של המסך, כך שלא צריך לחשוש להתרחק מהשקע בקיר. משטח הטעינה הייחודי, ThinkBook Wireless Multi-Device Charging Mat, יכול לספק טעינה אלחוטית בעוצמה של 76 וואט למחשב הנייד באמצעות טכנולוגיית Power by Contact, ומטען ה-Qi המשולב במשטח יכול להטעין כל טלפון תואם.

ThinkBook 14 ו-16 Gen 4+ i מציעים אפשרויות תצורה גמישות ביותר, ממחשבי מיינסטרים ועד לדגמים בעלי ביצועים גבוהים. כולם מציעים עיצוב דק יותר מהדור הקודם ויחס היבט של 16:10 שמבטיח שטח תצוגה גדול יותר. אפשרויות התצוגה כוללות פאנל 14 אינץ' ברזולוציית 2880×1800 פיקסלים וריענון בקצב 90 הרץ, או פאנל 16 אינץ' ברזולוציית 2560×1600 פיקסלים עם ריענון בקצב 120 הרץ עם כיול צבע בחומרה, ושניהם מציעים כאפשרות כרטיס RTX של NVIDIA. משטח שליטה גדול יותר מצופה זכוכית מוסיף לחוויה האינטראקטיבית ומערכת הרמקולים של Dolby Atmos מספקת אודיו סוחף לשיחות ובידור.

תכונות חכמות אפשריות מבוססות חיישנים מתמקדות באבטחה ושיתוף פעולה:

  • חיישן אור סביבתי עוזר לייעל את צריכת החשמל של המסך כדי להתאים אוטומטית את הבהירות בהתבסס על תנאי התאורה
  • חיישן למדידת עומק שדה פועל בתיאום עם מצלמת הרשת באינפרא-אדום, ברזולוציית FHD, כדי לזהות נוכחות משתמש, מה שמאפשר כניסה ללא מגע באמצעות Windows Hello, נעילה בעת עזיבת המחשב ואפילו התאמה אוטומטית של בהירות המסך ותאורת המקלדת

בנוסף, הכרזנו היום על מבחר אביזרים שיקלו על המעבר בין סביבות עבודה. ThinkBook Plus Gen 3 Sling Backpack הוא תיק נשיאה יציב ומסוגנן עם חומרים עמידים לכל מזג אוויר, רצועת כתף מרופדת ומתכווננת נוחה, כיסים עם רוכסן, וכן כיסים נסתרים לאחסון חפצי ערך. ככל שהעבודה ההיברידית הופכת יותר ויותר מקובלת, אביזרים קלים, ניידים ונוחים לשימוש הפכו משמעותיים יותר. ThinkBook Rechargeable Mobile Mouse ו-ThinkBook Rechargeable Performance Mouse מציעים עיצוב מתקדם עם חיבורי Bluetooth כפולים המאפשרים התאמה לשני מכשירים שונים, עם טעינה באמצעות USB-C ו-DPI ניתן לכיוון מתכוונן עד 2400.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שירות לכוח העבודה ההיברידי

עסקים קטנים ובינוניים צריכים להתמודד עם אתגרים רבים כדי להבטיח שעובדיהם יהיה את כל מה שהם צריכים כדי לעבוד ביעילות, במיוחד כשכוח העבודה מבוזר. חברות SMB רבות אינן יכולות להחזיק משאבי IT ייעודיים והן זקוקות לתמיכה בהתקנת התקנים חדשים והעברת נתונים מחומרה קיימת. זוהי פעילות גוזלת זמן שיכולה לגרום לעלייה בקריאות לתמיכה בעקבות פריסה שאינה מבוצעת היטב.

Easy Install הוא שירות פריסה שתוכנן במיוחד עבור SMB. באמצעותו לנובו תספק שירותי התקנה מרחוק ובעסק. חברות יוכלו למנף את השירות של לנובו כדי שיהיו בטוחות שהחומרה, האביזרים והתוכנה של העובדים שלהן הותקנו והוגדרו כהלכה, כוונו ונבדקו, מה שישפר את הפרודוקטיביות וחוויית העובדים. שירותי Easy Install יהיו זמינים ללקוחות באמצעות שיטת הרכישה המועדפת עליהם, מלנובו ישירות או מהשותפים. עם Easy Install לנובו מציעה לעסקים דרך קלה וחסכונית להתקין מכשירים חדשים כך שיוכלו למקד את זמנם, האנרגיה ומשאבי ה-IT שלהם בסדרי עדיפויות קריטיים לעסקים.

"מוצרים, פתרונות ושירותים חדשים המיועדים לטובות עובדי ב-SMB יסללו את הדרך לסביבות עבודה זורמות וגמישות יותר. אספקת מוצרים חדשניים ייחודיים כמו ThinkBook Plus Gen 3 ו-ThinkCentre neo תמלא תפקיד מרכזי בהנעת דרכי עבודה חדשות, יצירת יעילות והזדמנויות חדשות, והיא תסייע ל-SMB להניע התאוששות גלובלית", אמר אריק יו, סגן נשיא בכיר, מגזר SMB גלובלי, לנובו.

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.