חדשות CES 2022 : דל טכנולוגיות חשפה את ניידי ואביזרי הגיימינג עם המותג Alienware לשנת 2022

דל טכנולוגיות חושפת בכנס CES את המוצרים החדשים שיושקו בשנה הקרובה: מחשבים יעילים ומעוצבים מסדרות ה-X-Series וה-M-Series, עם טכנולוגיות משחקים העוצמתית והמעודכנת ביותר. לצד המחשבים החדשים, מושקת גם סדרת מוצרים היקפיים שמתאימים במיוחד למי שמחפש חווית גיימינג יוצאת דופן

סדרת X

Alienware x14

המחשב הנייד הדק ביותר בעיצובו וגודל מסך חדש של 14 אינץ'. עם חבילת טכנולוגיית הקירור של Alienware Cryo-Tech המייעלת ומשפרת את הביצועים. על מנת לספק ביצועים אופטימליים וארוכים. למחשב סוללה בעלת הספק ואט/לשעה הגדול ביותר במחשבים מסוג זה, המאפשרת הפעלת וידיאו HD מעל 11 שעות.

בנוסף, ה-Alienware x14 תומך בטכנולוגיות Advanced Optimus ו-G-SYNC של  NVIDIA, כך שחיי הסוללה עוברים אופטימיזציה אפילו במהלך מפגשי גיימינג ארוכים. ה-Alienware x14  הוא גם מחשב הנייד הראשון של Alienware  שמשתמש ביציאות Type-C אך ורק לצורך טעינה.

חווית המשחק מתעצמת עוד יותר הודות למעבדים העדכניים ביותר מסדרת הדור ה-12 של Intel® Core™ וחומר הממשק התרמי הבלעדי שלנו Element 31  בנוסף לIntel® Arc™ Graphics  או המעבד הגרפי של NVIDIA GeForce RTX 3060  עם ויסות מתח פאזי 7.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Alienware x15/x17 R2

בדומה ל-Alienware x14, גם המחשבים האלו כוללים ניידות גבוהה, רק עם מסכים גדולים ומשופרים עוד יותר. כאן יהיה ניתן למצוא סט חדש לחלוטין של אפשרויות גרפיות מנקרות עיניים מסדרת NVIDIA GeForce RTX™ 30, מעבדי Intel Core מהדור ה-12, זיכרון מהיר יותר (פועל כעת במהירויות של עד DDR5 6400Mhz) ואפילו תאורת אצטדיון AlienFX.

סדרת M

Alienware m17 R5

המחשב הנייד החזק ביותר עבור גיימרים, שמאפשר ביצועים איכותיים, יעילים ומהירים. עם מסך בגודל 17 אינץ', הוא נחשב למחשב החזק והעוצמתי ביותר בעולם בקטגוריית מכשירי המיקרו המתקדמים (AMD) הודות למעבדי AMD Ryzen™ 6000 Series, גרפיקת AMD Radeon™ RX, טכנולוגיית AMD FreeSync™ Premium, AMD SmartShift MAX, AMD Smart Access Memory והמחשב הנייד הראשון הכולל AMD SmartAccess Graphics.

בעל טכנולוגיית הקירור של Alienware Cryo-tech, כולל קירור תא אדים גרפי שנועד לשמור על ביצועים גבוהים באמצעות הפעלות משחקי מרתון ארוכים.

מספק שילוב מדהים של טכנולוגיות משחק המתפרשות על חומרה ותוכנה אשר יוצרות חווית משחק גדולה מסך חלקיה.

כולל גרפיקה יוצאת דופן, אפשרויות תצוגה מרשימות התומכות בפעולות מהירות ומקלדת מכנית בעלת תחושת "לחיצה עמוקה". קיימת גם אופציה למקלדת מכנית של CherryMX.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

Dolby Vision and Dolby Atmos – חווית ראייה ושמע חדשה

כל משפחת המחשבים הניידים של Alienware החדשה מצוידת ב-Dolby Vision וב-Dolby Atmos עבור מגוון רחב של אמצעים חזותיים ושמיעתיים. החוויה הזו היא יוצאת דופן ומתאפיינת בבהירות מדהימה, צבעים מרהיבים יותר, ניגודיות חדה יותר ופרטים עשירים יותר, לצד צלילים שנעים בדייקנות תלת-מימדית. כל אלו נותנים תחושה מיטבית של חווית גיימינג אמיתית.

ציוד היקפי חדש: האביזרים הנדרשים לכל גיימר

סדרת ה-Alienware מביאה את חווית המשחק לרמה חדשה לגמרי עם הציוד ההיקפי החדש שלה. ציוד זה עוצב במיוחד עבור חוויות הצפייה והשמע האיכותיות ביותר, לצד תכונות הניתנות להתאמה אישית. 

מסך גיימינג Alienware 34 Curved QD-OLED (AW3423DW)

מיועד לגיימרים שמשחקים במשחקי מרוצים, סימולציות, הרפתקאות פעולה או סטרימרים ומפתחי תוכן של Twitch.

מציג צבעים איכותיים בגוונים חדים ונקיים כחלק מטכנולוגיית Quantum Dot OLED (QD-OLED). מסך ה-QD-OLED משלב את איכויות התמונה המרשימות של OLED עם טכנולוגיית Quantum Dot. שילוב זה נוצר על מנת לספק ביצועי צבעים תוססים וחיים, כולל אחידות צבע עקבית, כיסוי צבע רחב, בהירות מדהימה ואמינות OLED. למוצר אחריות מוגבלת לחומרה ל-3 שנים המכסה צריבת OLED.

בעל פאנל אלגנטי ומעוקל  של 1800R, עם עיצוב Legend 2.0 חדש.

תוכנן למשחק ללא הפסקות, עם זמני תגובה ומהירות פיקסלים של 0.1ms וגרפיקה חלקה. קצב ריענון של 175 הרץ (מקורי) והסמכת NVIDIA G-SYNC® ULTIMATE. מיועד עבור יצרני תוכן ומפתחי משחקים שזקוקים לצבע מדויק, ה-Creator Mode שנקבע מראש בתצוגה מאפשר בחירה בין מרחבי צבע DCI-P3 (מקוריים) ו-sRGB והתאמת רמות הגמא. בנוסף, ה-ComfortView Plus עם אישור TUV מפחית פליטות מזיקות של אור כחול (מושלם עבור הפעלות משחקי מרתון) מבלי לוותר על אף אחד מצבעי ה-QD-OLED המבריקים, בעוד שניתן להתאים את תאורת AlienFX בגב המסך.

אוזניות גיימינג אלחוטיותAlienware Tri-Mode (AW920H)  

ממשיכות את עיצוב ה- Legend 2.0 עם צללית דקה יותר, כיסוי דמוי עור ואוזניות רכות העשויות מספוג עם "זיכרון". מנטרלות רעשים אקטיביים וכוללות שמע רב-ממדי סוחף המופעל על ידי Dobly Atmos. בעלות פקודות מגע משולבות וקישורים מגוונים. מתאימות במיוחד למשחקי מחשב ומכשירים ניידים.

פרט חשוב לא פחות הוא משך הטעינה הקצר שמאפשר זמן שימוש ממושך: 15 דקות בלבד של טעינה מהירה מספיקה ל- 6 שעות של שימוש. טעינה מלאה מאפשרת עד 55 שעות של משחק רצוף.

עכבר גיימינג האלחוטי Alienware Tri-Mode (AW720M)

עם עיצוב חדש ודק יותר – עכבר הגיימינג האלחוטי שוקל 89 גרם בלבד. מאפשר אחיזת אגודל מפוסלת בתלת-ממד ומציג תאורת AlienFX RGB אייקונית.

בעל החיישן האופטי של הדור הבא: 26,000 DPI (נקודות לאינץ') ומקשים עם כוח מגנטי שפותחו במיוחד כדי להבטיח ביצועים ברמה הגבוהה ביותר המצופים מעכבר גיימינג.

מגיע עם טכנולוגיית מדידת השהייה של מערכת NVIDIA Reflex, שבאמצעותה ניתן להתחיל כל משחק בידיעה שהמחשב פועל ברוחב הפס הנמוך ביותר, גם בשימוש בגרפיקה איכותית ביותר של NVIDIA G-SYNC.

מאופיין במספר מצבי קישוריות וכולל מטען המועמד להיחשב כפטנט – מגנטי ונצמד, המספיק עד ל-15 שעות משחק בטעינה של 5 דקות או עד 140 שעות משחק בטעינה מלאה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים

שתפו את הכתבה:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

כתבות נוספות

חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : האוזניות החדשות של Nothing ה-Ear וה-Ear(a) הושקו בישראל
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
חדשות : Insta360 , משיקה את ה-X4 מצלמת אקסטרים 8K
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
סקירה : Dell Latitude 9440 – נייד פרימיום 2 באחד
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : Samsung ושנקר מציגות אופנה ו-AI באירוע Galaxy Fashion Tech Show
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
חדשות : HP משיקה את OMEN17 – נייד לגיימרים עם יכולות AI
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה: מצלמת אבטחה ביתית Provision PTCam-04
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
סקירה : אוזניות CMF Buds Pro – על איכות לא צריך לשלם הרבה
previous arrow
next arrow

שמרו על קשר

אנו עושים הכל על מנת לספק לכם תוכן איכותי אמין ומקורי במידה ומצאתם טעות או לכל נושא אחר אנא מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית.